domingo, 7 de diciembre de 2008

Recordant Novembre...

Porto un parell de setmanes sense actualitzar i una de les raons era que no sabia que dir... Faré un petit resum del que ha estat la meva vida en aquestes últimes setmanetes...
  • Treballs i més treballs. i no parem de fer deures, d'expossar ... anem una mica atabalats però bueno és el que hi ha... no em puc queixar ja que faig el que m'agrada, i per fi s'ha complert un dels somnis que tinc des de que era petitona.
  • M'he adonat de la gent que tinc al meu voltant, sé que els amics en veritat es conten amb una ma, sort d'ells perque sinó, no sé on seria...Sobretot gràcies a la Caro i l'Anaïs ('han portat un Toblerone ben gros d'Andorra) jajaja
  • Aquestes setmanes han sigut i són notícia les nostres universitats en especial l'Autònoma que segueix ocupada enfront el Pla de Bolonya, la nostra Facultat és ocupada des del dimarts, l'ocupem per l'injusticia i per la irracionalitat de molts punts que comporten aquest pla, entre d'altres coses...
  • Ahir vàrem celebrar 30 anys de Constitució, que ens fa lliures i benefectors de grans drets.
  • Porto uns dies recordant una de les meves sèries prefes: Grey's Anatomy, m'encanta i és extrany perquè a mi el món dels metges mai m'ha agradat.
  • Per cert ja sóc usuària del youtube des d'ahir, que waii jjeje ja he fet comments.
PD: Hem de començar a fer la peli que ens quedarà molt xula ja veureu PETONS!!!!

No hay comentarios: