lunes, 3 de noviembre de 2008

quin video farem?

Després de donar idees i de possar-nos finalment d'acord vàrem escollir fer la "peli" de por...
sí, sí, de por i a l'autònoma de nit jejeje. trobo que és una idea original i wai que haurem de treballar força per fer arribar tot el que dessitgem.

A l'última classe també vaig apendre i conèixer totes les disponibilitats que el google ofereix com el calendari, el docs,etc, i ja he començat a fer-ho servir, ho recomano va genial!!!

Per últim vàrem veure un anunci de la Playstation (de fa temps), en el qual sortia una noia amb el cap i la cara semblants al mando de la play.. imagineu-vos com seria... parlant del mon nou i de la teva riquesa mental qu et pot ofereir jugar a la play... ens va ser molt difícil trobar el perquè del que deia... i de la forma de la seva cara si voleu comproveu vosaltres mateixos ...


2 comentarios:

sara dijo...

Natalia el teu bloc és fantàstic. El tema de la pel·lícula quin serà? por de quina mena?

Sobre l'anunci de la Play estic d'acord amb tu era molt difícil.

A mi em va sorprendre el cap de la nois i la seva relació simbòlica amb el comandament de la Play

Blog del Pitu dijo...

Hola

estic d'acord en que l'anunci és molt díficil. Però fora bo que el comentessiu més, i reflectissiu els vostres comentaris en forma d'anàlisi. Podeu comentar-ho a partir dels videos que hi ha al meu bloc http://blocs.xtec.cat/pitu a la pàgina de publicitat.

Anims