miércoles, 28 de enero de 2009

Dijous 29!!!!!

Després d'unes setmanes de feina per fi veiem més pròxim el dia de l'estrena de la nostra pel·lícula. Dijous a partir de les 16:00h a l'aula d'audiovisuals de l'UAB veurem totes les pel·lícules que hem fet tots els de la classe amb molta il·lusió i esforç.
No serà de la magnitut de les estrenes de Hollywood... però serà també molt maco. Podriem possar una catifa vermella no?? jejeje.
L'altre dia vaig estar veient una pel·lícula i em vaig adonar que em fixava molt en els detalls, com per exemple, el tipus de plans, les escenes, els petits detalls, el vestuari... Al fer una pel·licula i anar editant, etc, etc, t'adones de les coses que en veritat no són lo principal en la peli però sí que tenen una gran importància.
Ha estat una feienada que no és d'un parell de dies sinò de setmanes. El nostre grup no veiem el final de la pel·li però finalment ho hem aconseguit i ara a dia d'avui ens queden els últims detalls com ara possar alguna cançó, els crèdits..., però el que és allò més important ja està fet.

Adelanto una coseta..... Fa por ehhh!!!!

A reveure!!!!!

Ara una de les cançons de la pel·li que més m'agradaa:

No hay comentarios: